Graphics

Thursday 13 October 2011

macam macam cerite ! :D

aku ada cte nyh . tp semalam pnye cte la . hehe ~ kat skola uh . pagi kot , aku dgn buda kelas aku pegi library , ada buda kelas 1KAA2 kot . aku nyh jenis ta reti duk dyam , asyik jalan jela keje aku kt library uh . adq aku (ruzaini) ada dtg lib kejap pun aku ta perasan , dila yg gtau aku . urm ! ta pasal2 melepas nk tgk dye :'( . then smpay ada sorang buda uh tgk2 aku pun aku ta pasan , dila yg gtau aku ada buda tunjuk2 aku . aku pun pe ag , teruje ur nk tahu sape . erm rupe2nye mbe adq aku juga yg ruzaini uh . Farouq kot nme dye . haha ! ta tahu la aku sape nme dye . hee ! okee ! FULLSTOP cte pasal semalam .

Nyh cte ary nyh plaq yep ! hehe ! hari nyh aku happy gila kott ! hahah ! aku dgn dila kacaw dye smpay balek weyh ! nak tahu dye uh sape ? err ? adelar ~ HEHE ! mule2 dye sombong aw . langsung tanak layan ktorg usya . sekaly , cair terus seyh ! dye terus layan ! HAHA ! hensem la kau ! ;) haha !

Tapi aku ta la happy sgt ary nyh . sbb adq aku ta dtg . BUSAN gila tade adq aku tuh weyh ! pagi2 uh aku cari adq aku . tapi bayang dye pun aku ta nmpak :'( . urmm . mse balex uh , mbe dye , buda kelas dye kott (2KAA2) . mbe dye uh gtau aku yg dye demam n pening kepala . erm baru aku tahu kenape dye ta dtg . tapi mse aku tanye emon , emon cakap dye gestrik . err ? aku plaq yg pening kepale . ta tahu mne satu btul . haha ! adeyy ~

abes cte ! tepuk tgn ckit . haha ! penad menaip . kbai ~