Saturday, 31 December 2011

SAYA SAYANG DYE !

08:10 / 31.12.2011 - Aku ada adek angkat baru :D dye comel . dye lawa . dye cantikk , dye seorang permpuan ;) . hehehe . geramm tengok muke dye . klaw lepakk same2 tgk lahh nty aku cubit2 pipi dye . HAHA . tp tak tahu dahh kapan kami bisa dating bersame . hurmm .

nyh lahh dye . cute , right ? hee :*

loveyousayangg ! mmuaahh3 ! hehe ;)

aku dgn dye dahh cam geng dahh . setiap masalah kami kongsi bersame . hehe . padahal baru bpe minggu kott ktorg kenal . tp aku tak sangka ktorg bole rapat . hahaha . dahh jodoh . org hape tahuu . heee . dye skola kat STK ( skola tinggi kluang ) . SERIUSS ! ktorang tak penah jumpe tp taksangke ktorg bole share2 masalah cam dahh lame kenal :D . seronok layan dye . even happy , even sedihh . hahaha . mcm2 lahh kan perangai dye . butt aku suke . sangatsangat <3

dye susa nak hangoutt pegi banda . soo , aku pun susa nak jumpe dye . urmm ktorg kontek kat FESBUK jelaa kann . tuh jehh yg aku mampu . haihh . nak buad cam nee . dahh mama dye jage dye ketat ketat :( . pape punn yg penting bile rindu jehh ktorang inbox kat fb jehh . heehe . dye yg selalu inbox aku dulu . rajinn betull dye . huhu . tuhh maknenye dye tak lupe aku . terharu nyh :') . hoho

fuhhh ! taksangke aku panjang lebar aku bebel . hahaha

sudahh lahh . aku pun dah penad nak menaip nyhh . dah tak tahu nk taip ape lg pasal adekk kesayangan akuu nyh . hehe . kbai ~

abyloveyaa :)